Kamux Oyj: Kamux Oyj – Johdon liiketoimet

Viitenumero: 743700KCVYIYNLPZYN56_20170515094518_3

____________________________________________

Liiketoimen päivämäärä: 2017-05-12

Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)

Instrumentti tyyppi: OSAKE

ISIN: FI4000206750

Liiketoimen luonne : LUOVUTUS

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot

(1): Volyymi: 994500 Yksikköhinta: 7,20000 EUR

Liiketoimien yhdistetyt tiedot

(1): Volyymi: 994500 Keskihinta: 7.20000 EUR

Kamux Oyj:n viestintä

ir@kamux.fi

Puhelin 0400 629 337

Kamux on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Ensimmäinen Kamux-autoliike aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa ja yhtiöllä on yhteensä 50 autoliikettä Suomessa, Ruotsissa ja Saksassa. Yhtiö on myynyt perustamisensa jälkeen yli 140 000 käytettyä autoa. Kamuxin liikevaihto nousi 405 miljoonaan euroon vuonna 2016. Oikaistu liikevoitto oli 18 miljoonaa euroa eli 4,4 prosenttia liikevaihdosta vuonna 2016. Kamuxin palveluksessa oli 552 työntekijää vuoden 2016 lopussa, joista 272 oli vakituisia työntekijöitä.