KAMUX OYJ JOHDON LIIKETOIMET 7.9.2018 klo 11.00

Ilmoituksen luonne: ENSIMMÄINEN ILMOITUS
Viitenumero: 743700KCVYIYNLPZYN56_20180906222801_2

Liiketoimen päivämäärä: 2018-09-05
Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Instrumenttityyppi: OSAKE
ISIN: FI4000206750
Liiketoimen luonne: HANKINTA

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
(1): Volyymi: 192 Yksikköhinta: 6,62 EUR
(2): Volyymi: 757 Yksikköhinta: 6,62 EUR
(3): Volyymi: 2 122 Yksikköhinta: 6,64 EUR
(4): Volyymi: 6 Yksikköhinta: 6,66 EUR
(5): Volyymi: 6 Yksikköhinta: 6,66 EUR
(6): Volyymi: 6 Yksikköhinta: 6,66 EUR
(7): Volyymi: 425 Yksikköhinta: 6,68 EUR
(8): Volyymi: 1 000 Yksikköhinta: 6,7 EUR
(9): Volyymi: 500 Yksikköhinta: 6,7 EUR
(10): Volyymi: 4 986 Yksikköhinta: 6,7 EUR
(11): Volyymi: 946 Yksikköhinta: 6,6 EUR
(12): Volyymi: 4 054 Yksikköhinta: 6,6 EUR

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
(12): Volyymi: 15 000 Keskihinta: 6,6525 EUR

Liiketoimen päivämäärä: 2018-09-06
Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Instrumenttityyppi: OSAKE
ISIN: FI4000206750
Liiketoimen luonne: HANKINTA

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
(1): Volyymi: 272 Yksikköhinta: 6,48 EUR
(2): Volyymi: 771 Yksikköhinta: 6,48 EUR
(3): Volyymi: 476 Yksikköhinta: 6,5 EUR
(4): Volyymi: 5 Yksikköhinta: 6,52 EUR
(5): Volyymi: 7 Yksikköhinta: 6,58 EUR
(6): Volyymi: 272 Yksikköhinta: 6,6 EUR
(7): Volyymi: 659 Yksikköhinta: 6,6 EUR
(8): Volyymi: 2 538 Yksikköhinta: 6,6 EUR
(9): Volyymi: 13 Yksikköhinta: 6,5 EUR
(10): Volyymi: 4 Yksikköhinta: 6,5 EUR
(11): Volyymi: 189 Yksikköhinta: 6,5 EUR

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
(11): Volyymi: 5 206 Keskihinta: 6,56275 EUR

Kamux Oyj:n viestintä
ir@kamux.fi
Puhelin 0400 629 337

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Ensimmäinen Kamux-autoliike aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa, ja yhtiöllä on tällä hetkellä 43 autoliikettä Suomessa, 11 Ruotsissa ja kaksi Saksassa. Yhtiö on myynyt perustamisensa jälkeen yli 180 000 käytettyä autoa, joista 40 957 autoa vuonna 2017. Kamuxin liikevaihto nousi 454,9 miljoonaan euroon vuonna 2017. Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 418 henkilöä vuonna 2017. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.