Jyväskylän Kamux laajentaa hyötyautoissa

31.01.2020

Kamux Oyj    Lehdistötiedote    31.1.2020 klo 8.30

Jyväskylän Kamux laajentaa hyötyautoissa

Kamuxin Jyväskylän hyötyautomyynti laajenee uusien tilojen myötä. Samalla Kamux rekrytoi lisää myyjiä.

– Laajennamme edelleen tarjontaamme hyötyautoissa. Tarjoamme maan suurimman, yli 400 käytetyn hyötyajoneuvon valikoiman. Asiointi sujuu helposti netin ja chatin kautta eikä auton ostaminen ole sidottu fyysisiin liikkeisiin. Yritys- ja yksityisasiakkaamme saavat tarvitsemansa auton käyttöönsä haluamaansa paikkaan toimitettuna nopeasti ja vaivattomasti, Kamux Suomen maajohtaja Tommi Iiskonmäki kertoo.

Kamuxilla on Suomessa hyötyajoneuvoihin erikoistuneita myymälöitä Jyväskylän lisäksi Joensuussa, Lahdessa, Oulussa, Kuopiossa, Raisiossa ja Vantaalla.

– Itse asiassa noin kymmenesosa automyynnistämme Suomessa on hyötyautoja. Pystymme palvelemaan yrittäjiä hyvällä valikoimalla, ja he saavat auton nopeasti työkäyttöön, millä on iso merkitys yrittäjille, Iiskonmäki jatkaa.

Valikoima kattaa kalustoa aina pienpakettiautoista kevytkuorma-autoihin. Erilaisia hyötyautoja etsitään niin rakennusalan, asennuspuolen kuin kuljetusalankin tarpeisiin. Maatalousalan yrittäjillä on omat tarpeensa esimerkiksi kuljetusten ja maastossa liikkumisen kannalta. Yksityishenkilöt katselevat usein vetoautoa muun muassa raskaampiin harrastekuljetuksiin

– Käytetyn hyötyauton ostoa puoltaa myös hintataso, sillä muutaman vuoden vanhan, alle 100 000 kilometriä ajetun hyötyauton saa noin kolmanneksen edullisemmin uuteen verrattuna, Jyväskylän hyötyautojen myyntipäällikkö Kimmo Mutanen kertoo.

Kamuxin Jyväskylän hyötyautopiste avautuu maaliskuun alussa osoitteessa Ahjokatu 22. Uusien myyjien rekrytointi on jo käynnissä.

Maajohtaja Tommi Iiskonmäki, Kamux, puh. 040 580 1498

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Kamux yhdistää digitaalisen kaupankäynnin kattavaan myymäläverkostoon tarjotakseen asiakkailleen erinomaisen palvelukokemuksen ajasta tai paikasta riippumatta. Digitaalisten kanavien lisäksi yhtiöllä yhteensä 72 myymälää Suomessa, Ruotsissa ja Saksassa. Kamux aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa ja on myynyt perustamisensa jälkeen yli 240 000 käytettyä autoa, joista 46 596 autoa vuonna 2018. Kamuxin liikevaihto nousi 527,8 miljoonaan euroon vuonna 2018. Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 472 henkilöä vuonna 2018. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.