Kamux jatkaa kansainvälistä kasvuaan — Ruotsin 23. myymälä avataan Nyköpingiin

12.01.2022

Kamux Oyj                   Lehdistötiedote            12.1.2022 klo 9.50

Kamux jatkaa kansainvälistä kasvuaan — Ruotsin 23. myymälä avataan Nyköpingiin

Käytettyjen autojen myyntiin erikoistunut Kamux jatkaa kansainvälistä kasvuaan avaamalla uuden myymälän Ruotsin Nyköpingiin syyskuussa 2022.

“Strategiansa mukaisesti Kamux tavoittelee vahvaa kasvua. Nyköping sijaitsee Tukholman ja Norrköpingin puolivälissä, ja uusi myymälä vahvistaa myymäläverkostoamme Ruotsissa. Myymälän sijoittuminen olemassa olevien liikkeiden läheisyyteen on käytännöllistä ja tukee sekä liiketoimintaamme että asiakaspalveluamme Ruotsissa”, sanoo Kamuxin Ruotsin maajohtaja Kerim Nielsen.

Kivijalkamyymälät yhdessä digitaalisten kanavien kanssa rakentavat monikanavaisen konseptin

“Kattava kivijalkamyymälöiden verkosto tukee täydellisesti tehokasta ristiinmyyntikonseptiamme, jossa tarjoamme koko autovalikoimamme ostettavaksi kaikkien myymälöiden kautta. Digitaalisesti asioivalle asiakkaalle on samalla helppoa järjestää koeajo tai auton toimitus.

Nyköpingin myymälä sijaitsee Gumsbackevägenillä, joka on tunnettu automyymälöistään ja joka sijaitsee vilkkaan työmatkaliikenteen reitillä. Myymälään mahtuu noin 120 autoa.

Uusia työpaikkoja

“Paikallinen rekrytointi on meille tärkeää. Avainasemassa on oikea asenne eikä aiempi työkokemus autokaupasta ole välttämätöntä. Kamuxilla on oma, ainutlaatuinen koulutusohjelma, jonka avulla työntekijöillä on mahdollisuus oppia ammattiin ja asiakaspalvelutaitoihin”, kertoo Ruotsin maajohtaja Nielsen.

Kerim Nielsen, Kamux Ruotsi, maajohtaja, puh. +46 72 467 5677

Satu Otala, Kamuxin viestintä, puh. 040 164 5036

ir@kamux.fi

www.kamux.se