Kamux jatkaa laajentumistaan Suomessa: 46. myymälä tulossa Kajaaniin

20.12.2018

Kamux Oyj    Lehdistötiedote   20.12.2018 klo 13.00

Käytettyjen autojen kauppaan erikoistunut Kamux jatkaa voimakasta kasvuaan.

Kamux laajentaa toimintaansa avaamalla uuden myymälän Kajaaniin helmikuussa 2019.

Myymäläverkosto yhä vahvemmaksi

”Olen iloinen ja ylpeä kertoessani, että avaamme jälleen uuden myymälän Suomeen. Kamuxilla on pian kolme myymälää Oulussa sekä myymälät Kuopiossa ja Iisalmessa, mutta halusimme olla vahvasti läsnä myös Kainuun sydämessä Kajaanissa”, maajohtaja Tommi Iiskonmäki kertoo.

”Kamuxin Kajaanin myymälä sijaitsee erinomaisella kauppapaikalla ja vilkkaalla vähittäiskauppa-alueella. Myymälä on helposti alueen asiakkaiden saavutettavissa”, Iiskonmäki jatkaa.

Kajaanin myymälä sijaitsee Kehräämöntie 22:ssa, jossa asiakkaita palvellaan myyntipäällikön ja kolmen myyjän voimin. Autoja myymälään mahtuu noin 60, mutta koko Suomen yli 4 000 auton valikoima sekä Ruotsin ja Saksan autot ovat asiakkaittemme ulottuvilla”, Iiskonmäki muistuttaa.

Kivijalkamyymälöiden ja digitaalisuuden liitto

“Kivijalkamyymälöiden ja digitaalisuuden yhdistelmä on liiketoimintamallimme ydintä. Verkko tuo läpinäkyvyyttä ja mahdollisuutta vertailla hintoja. Myymälöissä asiakkailla on mahdollisuus asiantuntevaan, henkilökohtaiseen palveluun, jota he arvostavat kovasti”, maajohtaja Iiskonmäki sanoo.

Kamux rekrytoi uusia työntekijöitä

”Kamuxilla on ainutlaatuinen koulutusohjelma uusille työntekijöille, mikä mahdollistaa ammattiin oppimisen sekä asiakaspalvelutaitojen sisäistämisen. Rekrytointi paikallisesti on meille tärkeää. Haluamme työllistämisen kautta tukea niitä paikkakuntia, joilla toimimme. Oikeanlainen asenne on tärkeää, sen sijaan aiempaa autokauppakokemusta emme pidä välttämättömänä. Kajaanin myymälään käynnistämme rekrytoinnin välittömästi”, Iiskonmäki vinkkaa.

Tommi Iiskonmäki, maajohtaja, Kamux Suomi Oy, 040 5801 498

Satu Otala, viestintäjohtaja, Kamux Oyj, 0400 629 337

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Ensimmäinen Kamux-autoliike aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa, ja yhtiöllä on tällä hetkellä 44 autoliikettä Suomessa, kolmetoista Ruotsissa ja neljä Saksassa. Yhtiö on myynyt perustamisensa jälkeen yli 190 000 käytettyä autoa, joista 40 957 autoa vuonna 2017. Kamuxin liikevaihto nousi 454,9 miljoonaan euroon vuonna 2017. Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 418 henkilöä vuonna 2017. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.