Kamux Oyj: Kamux julkistaa avaavansa 14. myymälän Ruotsissa Varbergiin

26.09.2018

Kamux Oyj    Lehdistötiedote    26.9.2018 klo 10.00

Kamux julkistaa avaavansa 14. myymälän Ruotsissa Varbergiin

Käytettyjen autojen kauppaan erikoistunut Kamux jatkaa voimakasta kasvuaan. Kamux laajentaa edelleen toimintaansa Ruotsissa avaamalla uuden myymälän Varbergiin joulukuussa 2018.

”Myymälä sijaitsee vilkkaalla autokauppa-alueella, ja siksi se on erinomainen mahdollisuus laajentaa edelleen Kamuxin myymäläverkostoa Ruotsissa. Varberg on vain 80 kilometrin päässä Göteborgista, ja yhdessä nämä kaksi myymälä vahvistavat merkittävästi jalansijaamme Ruotsin länsirannikolla”, Ruotsin maajohtaja Robin Toss sanoo.

Asiakastarpeisiin vastaaminen

”Olen iloinen, että kasvamme vahvasti Ruotsissa. Kasvu tarkoittaa sitä, että Kamuxin konsepti vastaa ruotsalaisten asiakkaiden tarpeisiin ja odotuksiin. Hyvä palvelu, edulliset hinnat ja luotettavuus ovat keskeisimpiä elementtejä Kamuxin konseptissa”, Kamuxin kansainvälisen liiketoiminnan johtaja Olli Kilpi sanoo.

Laajempi myymäläverkosto, enemmän valikoimaa

”Mitä laajempi myymäläverkostomme on, sitä paremmin pystymme palvelemaan asiakkaitamme. Laajeneminen tarkoittaa aina myös isompaa autovalikoimaa asiakkaillemme. Aluksi Varbergin myymälä palvelee asiakkaita myyntipäällikön ja kahden myyjän voimin. Autoja myymälään mahtuu noin 70, mutta koko valikoimamme ja kotiinkuljetusvaihtoehto ovat totta kai asiakkaittemme ulottuvilla”, Robin Toss jatkaa.

Varberg sijaitsee suunnilleen Göteborgin ja Halmstadin puolessa välissä. Varbergissa on noin 35 000 asukasta, ja kaikkiaan kaupungin vaikutusalueella noin 63 000 asukasta.

Kamux rekrytoi

”Aloitamme lähiaikoina myyntitiimin rekrytoimisen Varbergiin ja hakemukset ovat tervetulleita. Kasvavana yrityksenä palkkaamme uutta henkilöstöä ja erityisesti uusia automyyjiä. Haluamme olla autokauppa, jonne on mukava ja helppo tulla asioimaan, ja sen vuoksi panostamme myyjiemme koulutukseen. Oikeanlainen asenne on tärkeää, sen sijaan aiempaa autokauppakokemusta emme pidä välttämättömänä”, maajohtaja Toss summaa.

Robin Toss, Kamux Ab, maajohtaja, puh. +46 702 807 057

Olli Kilpi, Kamux Oyj, kansainvälisen liiketoiminnan johtaja, puh. +358 40 674 1032

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Ensimmäinen Kamux-autoliike aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa, ja yhtiöllä on tällä hetkellä 43 autoliikettä Suomessa, kaksitoista Ruotsissa ja kaksi Saksassa. Yhtiö on myynyt perustamisensa jälkeen yli 180 000 käytettyä autoa, joista 40 957 autoa vuonna 2017. Kamuxin liikevaihto nousi 454,9 miljoonaan euroon vuonna 2017. Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 418 henkilöä vuonna 2017. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.