Kamux Oyj: Kamuxin Suomen 40. myymälä on avattu Espoon Olarinluomaan

17.08.2017

Kamuxin Suomen 40. myymälä on avattu Espoon Olarinluomaan

Käytettyjen autojen kauppaan erikoistunut Kamux on avannut Suomen 40. myymälänsä Espoon Olarinluomaan. Uusi liike vahvistaa Kamuxin jalansijaa pääkaupunkiseudulla.

”Uuden autoliikkeen myötä vahvistamme entisestään jalansijaamme Suomen käytettyjen autojen markkinoilla. Meillä on Espoossa ennestään yksi myymälä ja kaikkiaan pääkaupunkiseudulla on nyt seitsemän myymälää”, maajohtaja Jussi Mäkinen kertoo.

Myymäläpaikan valintaan vaikutti erinomainen sijainti tunnetulla autokauppa-alueella, jossa asiakkaat ovat tottuneet asioimaan autokaupoilla. Lisäksi alueen asukasmäärä on kasvussa ja tulevaisuudessa myös länsimetron vaikutuspiirissä, ja muutenkin yhteydet myymälään ovat hyvät.

Espoon uusi myymälä palvelee kaikkia pääkaupunkiseudun asiakkaita ja täydentää hyvin myymäläverkostoa alueella, jossa on vahva väestökeskittymä.

”Kuten Kamuxin toimintamalliin kuuluu, koko Suomen 3 000 auton valikoima sekä Ruotsin ja Saksan autot ovat asiakkaan ulottuvilla riippumatta siitä, missä liikkeessä haluaa asioida tai mitä kanavaa pitkin ottaa meihin yhteyttä”, Mäkinen kertoo.

Jussi Mäkinen, maajohtaja, Kamux Suomi Oy, 050 590 5860

Satu Heikkilä, viestintä- ja markkinointijohtaja, Kamux Oyj, 0400 629 337

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Ensimmäinen Kamux-autoliike aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa ja yhtiöllä on tällä hetkellä 39 autoliikettä Suomessa, yhdeksän Ruotsissa ja kaksi Saksassa. Yhtiö on myynyt perustamisensa jälkeen yli 140 000 käytettyä autoa, joista 36 290 autoa vuonna 2016. Kamuxin liikevaihto nousi 405 miljoonaan euroon vuonna 2016. Kamuxin palveluksessa oli 552 työntekijää vuoden 2016 lopussa, joista 272 oli vakituisia työntekijöitä. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.