Kamux vaihtaa Saksan maajohtajaa

22.07.2021

Kamux Oyj     Lehdistötiedote    22.7.2021 klo 9.50

Kamux vaihtaa Saksan maajohtajaa

Kamuxin Saksan maajohtaja Aleksandar Amann lopettaa yhtiön palveluksessa. Hän jää välittömästi pois Kamux Auto GmbH:n operatiivisesta johdosta. Lähdöstä on sovittu yhteisymmärryksessä.

Kamux käynnistää seuraajan haun välittömästi. Siirtymäkauden ajan Saksan maajohtajan tehtäviä hoitaa vt:nä talousjohtaja Marko Lehtonen.

”Haemme maajohtajaksi uutta henkilöä, jolla on kyky yhdessä tiimin kanssa viedä Kamuxin kunnianhimoista kasvustrategiaa Saksan markkinalla määrätietoisesti eteenpäin”, toimitusjohtaja Juha Kalliokoski sanoo.

Kamux Oyj

Toimitusjohtaja Juha Kalliokoski

Yhteydenotot:

Satu Otala, viestintäjohtaja

ir@kamux.fi

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Kamux yhdistää digitaalisen kaupankäynnin kattavaan myymäläverkostoon tarjotakseen asiakkailleen erinomaisen palvelukokemuksen ajasta tai paikasta riippumatta. Digitaalisten kanavien lisäksi yhtiöllä on yhteensä 79 myymälää Suomessa, Ruotsissa ja Saksassa. Kamux aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa ja on myynyt perustamisensa jälkeen yli 300 000 käytettyä autoa, joista 60 657 autoa vuonna 2020. Kamuxin liikevaihto nousi 724,1 miljoonaan euroon vuonna 2020. Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 713 henkilöä vuonna 2020. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.