Kamuxin myymäläverkosto kasvaa jälleen Suomessa: 48. myymälä avautuu Forssaan

16.04.2019

Kamux Oyj    Lehdistötiedote   16.4.2019 kello 9.00

Kamuxin myymäläverkosto kasvaa jälleen Suomessa: 48. myymälä avautuu Forssaan

Käytettyjen autojen kauppaan erikoistunut Kamux jatkaa vahvalla kasvu-uralla.

Kamux laajentaa toimintaansa avaamalla uuden myymälän Forssaan kesäkuussa 2019.

Hyvät yhteydet ja iso ulkoalue autokaupalle

”Forssan myymälä täydentää erinomaisesti tämänhetkistä myymäläverkostoamme sijoittumalla Kanta-Hämeen länsiosaan. Myymälä sijaitsee erinomaisella kauppapaikalla ja hyvien yhteyksien varrella osoitteessa Aukeentie 3, ja iso ulkoalue palvelee hyvin autokauppaa”, maajohtaja Tommi Iiskonmäki kertoo.

Kamux Forssa palvelee asiakkaita myyntipäällikön ja kolmen myyjän voimin. Autoja myymälään mahtuu 60-80, mutta koko Suomen yli 4 000 auton valikoima sekä Ruotsin ja Saksan autot ovat Kamuxin asiakkaiden ulottuvilla.

Myymäläverkoston laajentuminen vahvassa vauhdissa

”Viime vuonna avasimme kolme uutta myymälää Suomessa ja tänä vuonna olemme laajentuneet Oulun Limingantulliin, Klaukkalaan sekä Kajaaniin ja jatkamme edelleen laajentumistamme. Myymäläverkoston lisäksi hyvä palvelu ja erinomainen asiakaskokemus sekä vahva digitaalinen läsnäolo ovat keskeisiä menestystekijöitämme. Kamux on edelläkävijä käytettyjen autojen kaupassa tarjoten edullisen hintaisia autoja suomalaisille”, maajohtaja Tommi Iiskonmäki sanoo.

Kamux rekrytoi lisää myyjiä

”Kamuxilla on ainutlaatuinen koulutusohjelma uusille työntekijöille, mikä mahdollistaa ammattiin oppimisen sekä asiakaspalvelutaitojen sisäistämisen. Rekrytointi paikallisesti on meille tärkeää. Haluamme työllistämisen kautta tukea niitä paikkakuntia, joilla toimimme. Oikeanlainen asenne on tärkeää, sen sijaan aiempaa autokauppakokemusta emme pidä välttämättömänä. Forssan myymälään käynnistämme rekrytoinnin välittömästi”, Iiskonmäki vinkkaa.

Tommi Iiskonmäki, maajohtaja, Kamux Suomi Oy, 040 5801 498

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Ensimmäinen Kamux-autoliike aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa, ja yhtiöllä on tällä hetkellä 47 autoliikettä Suomessa, viisitoista Ruotsissa ja neljä Saksassa. Yhtiö on myynyt perustamisensa jälkeen yli 190 000 käytettyä autoa, joista 40 957 autoa vuonna 2017. Kamuxin liikevaihto nousi 454,9 miljoonaan euroon vuonna 2017. Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 418 henkilöä vuonna 2017. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.