Kamuxin Tukholman alueen myymälä ja Ruotsin pääkonttori siirtyvät uusiin tiloihin

16.09.2020

Kamux Oyj      Lehdistötiedote     16.9.2020 klo 10.00

Kamuxin suur-Tukholman myymälä Järfällassa siirtyy uusin tiloihin Upplands Väsbyhyn.

”Upplands Väsby on Tukholman pohjoispuolinen esikaupunki, jossa sijaitseva uusi toimitila palvelee paremmin sekä Kamuxin automyyntiä että hallinnollisia tarpeita Ruotsissa. Sijainti E4-väylän varrella noin 20 kilometrin päässä Arlandan lentokentästä sopii erinomaisesti konseptiimme, jossa palvelemme asiakkaitamme sekä paikallisesti että verkossa. Koko Ruotsin autovalikoimamme on saatavilla asiakkaillemme mistä tahansa toimipisteestä, niin myös Upplands Väsbystä”, Kamuxin kansainvälisen liiketoiminnan johtaja Ilkka Virtanen sanoo.

”Myymäläkoon kasvattaminen tukee kasvuamme Ruotsissa, ja lisäksi Upplands Väsbyn myymälän sijainti parantaa saavutettavuuttamme suur-Tukholman alueella”, Kamuxin Ruotsin maajohtaja Karri Kauppila kertoo.

Upplands Väsbyn myymälä avautuu marraskuun alussa. Uusi myymälä mahdollistaa myös noin 3050 kappaleen lisäyksen autovalikoimaan. Kamuxin Ruotsin hallinto muuttaa myös Järfällasta Upplands Väsbyhyn.

”Tämä ei ole uusi myymälä eikä lisäys myymäläverkostoomme Ruotsissa vaan nykyinen Järfällan myymälä korvautuu Upplands Väsbyllä, tosin nämä myymälät ovat muutaman kuukauden päällekkäin käytössä”, Virtanen tarkentaa.

Karri Kauppila, maajohtaja, Kamux Ruotsi, puh. 040 715 4343

Ilkka Virtanen, kansainvälisen liiketoiminnan johtaja, Kamux Oyj, puh. 040 727 5856

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Kamux yhdistää digitaalisen kaupankäynnin kattavaan myymäläverkostoon tarjotakseen asiakkailleen erinomaisen palvelukokemuksen ajasta tai paikasta riippumatta. Digitaalisten kanavien lisäksi yhtiöllä on yhteensä 78 myymälää Suomessa, Ruotsissa ja Saksassa. Kamux aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa ja on myynyt perustamisensa jälkeen yli 280 000 käytettyä autoa, joista 55 432 autoa vuonna 2019. Kamuxin liikevaihto nousi 658,5 miljoonaan euroon vuonna 2019. Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 595 henkilöä vuonna 2019. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.