Kamux Oyj: Kamux Oyj:n taloudellisten katsausten julkaisuajat vuonna 2019

19.10.2018

KAMUX OYJ PÖRSSITIEDOTE 19.10.2018 klo 09.00

Kamux Oyj:n taloudellisten katsausten julkaisuajat vuonna 2019

Kamux Oyj julkistaa tilinpäätöksen ja osavuosikatsaukset vuonna 2019 seuraavasti:

1.3.2019: Kamux Oyj julkaisee tilinpäätöstiedotteen vuodelta 2018.

10.5.2019: Kamux Oyj julkaisee osavuosikatsauksen tammi‒maaliskuulta 2019.

23.8.2019: Kamux Oyj julkaisee puolivuosikatsauksen tammi‒kesäkuulta 2019.

8.11.2019: Kamux Oyj julkaisee osavuosikatsauksen tammi‒syyskuulta 2019.

Vuosikertomus, joka sisältää tilinpäätöksen vuodelta 2018, ilmestyy viikolla 12/2019.

Kamux Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi perjantaina 12.4.2019.

Jakelu:

Kamux Oyj:n viestintä

ir@kamux.fi

Puhelin 0400 629 337

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Ensimmäinen Kamux-autoliike aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa, ja yhtiöllä on tällä hetkellä 43 autoliikettä Suomessa, kaksitoista Ruotsissa ja kaksi Saksassa. Yhtiö on myynyt perustamisensa jälkeen yli 180 000 käytettyä autoa, joista 40 957 autoa vuonna 2017. Kamuxin liikevaihto nousi 454,9 miljoonaan euroon vuonna 2017.
Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 418 henkilöä vuonna 2017. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.