Kamux Oyj:n uudet osakkeet rekisteröity kaupparekisteriin ja kirjattu arvo-osuusjärjestelmään

14.03.2019

KAMUX OYJ    PÖRSSITIEDOTE    14.3.2019 KLO 11.45

Kamux Oyj:n suunnatussa maksuttomassa osakeannissa merkityt 30 126 uutta osaketta on rekisteröity kaupparekisteriin ja Euroclear Finland Oy:n ylläpitämään arvo-osuusjärjestelmään 14.3.2019. Uudet osakkeet otetaan kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsinki Oy:ssä viipymättä.

Suunnattu maksuton osakeanti liittyy osakepalkkiojärjestelmään, jonka perustamisesta ja keskeisistä ehdoista on kerrottu 13.12.2017 julkaistussa pörssitiedotteessa sekä yhtiön verkkosivuilla.

Kamux Oyj:n osakkeiden kokonaismäärä suunnatun osakeannin jälkeen on 40 017 420 kappaletta.

Hämeenlinnassa 14.3.2019

KAMUX OYJ

HALLITUS

Toimitusjohtaja Juha Kalliokoski

Puh. 050 544 5538

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Ensimmäinen Kamux-autoliike aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa, ja yhtiöllä on tällä hetkellä 47 autoliikettä Suomessa, neljätoista Ruotsissa ja neljä Saksassa. Yhtiö on myynyt perustamisensa jälkeen yli 200 000 käytettyä autoa, joista 46 596 autoa vuonna 2018. Kamuxin liikevaihto nousi 527,8 miljoonaan euroon vuonna 2018. Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 472 henkilöä vuonna 2018. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.