Muutos Kamuxin johtoryhmässä: Tero Törmänen siirtyy uusiin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle

31.12.2021

Kamux Oyj                   Pörssitiedote                                 31.12.2021 klo 7.45

Kamux Oyj:n ostojohtaja ja konsernin johtoryhmän jäsen Tero Törmänen on ilmoittanut siirtyvänsä uusiin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle. Törmänen jatkaa yhtiössä 30.3.2022 saakka, mutta ei tästä päivästä lukien enää jatka Kamux-konsernin johtoryhmässä. Kiitämme Tero Törmästä hänen panoksestaan Kamuxin kehittämisessä.

Kamux Oyj

Juha Kalliokoski, toimitusjohtaja, Kamux Oyj

ir@kamux.fi

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Kamux yhdistää digitaalisen kaupankäynnin kattavaan myymäläverkostoon tarjotakseen asiakkailleen erinomaisen palvelukokemuksen ajasta tai paikasta riippumatta. Digitaalisten kanavien lisäksi yhtiöllä on yhteensä 79 myymälää Suomessa, Ruotsissa ja Saksassa. Kamux aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa ja on myynyt perustamisensa jälkeen miltei 400 000 käytettyä autoa, joista 60 657 autoa vuonna 2020. Kamuxin liikevaihto nousi 724,1 miljoonaan euroon vuonna 2020. Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 713 henkilöä vuonna 2020. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.