Kamux logo

Kamux yhteistyöhön Beelyn kanssa

Kamux Oyj, lehdistötiedote, 5.3.2024 klo 12.00

Kamux yhteistyöhön Beelyn kanssa

Kamux on solminut yhteistyösopimuksen autoja palveluna tarjoavan Beelyn kanssa. Maaliskuun aikana Suomessa käynnistyvä yhteistyö monipuolistaa Kamuxin palvelutarjontaa, kun suuri osa Kamux Suomen valikoimassa olevista autoista on asiakkaiden saatavilla myös Beelyn tarjoaman palvelukokonaisuuden kautta. Uuden myyntikanavan lisäksi yhteistyö tarjoaa Kamuxille myös mahdollisuuden ostaa Beelylle palautuvia autoja.

Beely on vuonna 2019 perustettu autoja palveluna kiinteään kuukausihintaan tarjoava suomalaisyritys, jonka valikoima koostuu kumppaniyhtiöiden alle 100 000 kilometriä ajetuista autoista. Asiakkaat valitsevat Beelyn verkkopalvelusta itselleen sopivan auton ja sopimuskauden, sekä haluamansa lisäpalvelut. Auto toimitetaan heille kotiin, tai he voivat noutaa sen kumppaniyrityksen, kuten Kamuxin, myymälästä.

”Kamux-yhteistyön myötä autovalikoimamme kasvaa merkittävästi, yli 50 prosenttia, ja pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin ympäri Suomea”, Beelyn toimitusjohtaja Pertti Pigg kiittelee.

”Pyrimme aina löytämään asiakkaallemme juuri hänen elämäntilanteeseensa sopivan autoratkaisun. Nyt alkavan Beely-yhteistyön avulla voimme tarjota entistä joustavammin vaihtoehdon myös tilanteisiin, missä auton omistaminen ei ole vaihtoehto”, sanoo Jani Koivu, Kamux Suomen toimitusjohtaja.

Jani Koivu, toimitusjohtaja, Kamux Suomi, jani.koivu@kamux.fi

Kamux Oyj
Konserniviestintä

Kamux on nopeasti kasvanut käytettyihin autoihin sekä niihin liittyviin palveluihin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Kamux yhdistää digitaalisen kaupankäynnin kattavaan myymäläverkostoon tarjotakseen asiakkailleen erinomaisen palvelukokemuksen ajasta tai paikasta riippumatta. Digitaalisten kanavien lisäksi yhtiöllä on yhteensä 78 myymälää Suomessa, Ruotsissa ja Saksassa. Kamux aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa ja on perustamisensa jälkeen myynyt jo yli 500 000 käytettyä autoa, joista 68 257 autoa vuonna 2023. Kamuxin liikevaihto oli 1 002 miljoonaa euroa vuonna 2023 ja yhtiön palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 885 henkilöä. Kamux Suomelle on myönnetty Avainlippu-tunnus osoituksena Suomessa tuotetusta ja Suomessa työllistävästä palvelusta. Kamux Oyj on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa www.kamux.com